Ügyfélszolgálat

  • 1. Az árak tartalmaznak ÁFÁ-t?
    Igen, az árak ÁFÁ-val vannak feltüntetve
    .
  • 2. Honnan származnak az áruk?
    Cégünk számos importőrrel működik együtt Spanyolországból, Indonéziából és Kínából.
  • 3. Hogyan kereshetek egy adott terméket az üzletben?
    Termék kereséshez használja a weboldal felső részén található kereső modult. Írja be a keresett információt, és ha a ezek megtalálhatók a weboldalon, megjelenik a kompatibilis eredmények listája.
  • 4. Jogi személy vagyok. Vásárolhatok?
    Igen, a csakcipo (csakcipo.hu) tiszteletben tartja a jogi személyek megrendeléseit. Annak érdekében, hogy a céges adatokkal együtt megkapja a pénzügyi számlát, kérjük, adja meg azokat az adatokat, amelyeket a regisztrációkor vagy a rendelési folyamat során kérni fogjuk
  • 5. Hogyan tovább, ha azt szeretném, hogy a kézbesítés az ügyfélfiókomban megadottól eltérő címre történjen?
    Ebben a helyzetben a rendelési folyamat során lehetősége van megadni a kívánt szállítási címnek megfelelő információkat
    .
  • 6. Elfelejtettem a fiókom jelszavát. Hogyan tovább?
    Ha nem emlékszik fiókja jelszavára, használja a fiókba bejelentkezési oldalon található Elfelejtett jelszó helyreállítása lehetőséget.
  • 7. Mit tegyek, ha meg akarom változtatni a fiókom adatait?
    A felhasználó fiók adatainak megváltoztatásához jelentkezzen be fiókjába, majd nyissa meg a Fiókfrissítés lehetőséget, amely a Saját fiók felületen található.
  • 8. Szükségem fiókra a vásárláshoz?
    A webholdalon történő vásárláshoz létre kell hoznia egy felhasználói fiókot. Akkor is létrehozható, ha felvette a kívánt termékeket a Bevásárlókosárba. Ha nem sikerül, telefonon is rendelhet az oldalon megjelenő telefonszámokon.
  • 9. Módosíthatok egy leadott megrendelést?
    Ha módosítani szeretné a megrendelést, kérjük, vegye fel velünk a kapcsolatot a weboldalon található űrlap segítségével. Kérjük, adja meg a megrendelés azonosítóját is, amelyet a Megrendelés állapota felületen talál.
  • 10. Megtudhatom a korábbi megrendeléseket illető információkat?
    A weboldalon leadott megrendelések előzményeit a Rendelés állapota felületen tekintheti meg.
  • 11. Olyan terméket szeretnék vásárolni, amely nincs raktáron. Hogyan tovább?
    Ha további információra van szüksége a termékek elérhetőségéről, kérjük, vegye fel velünk a kapcsolatot a weboldalon található űrlap segítségével vagy telefonon.
  • 12. További információkat szeretnék kapni, amelyek nem találhatók az oldalon. Hogyan tovább?
    Ebben az esetben kérjük, lépjen velünk kapcsolatba a kapcsolatfelvételi űrlap segítségével vagy telefonon.