
Ügyfélszolgálat
-
1. Az árak tartalmaznak ÁFÁ-t?
Igen, az árak ÁFÁ-val vannak feltüntetve. -
2. Honnan származnak az áruk?
Cégünk számos importőrrel működik együtt Spanyolországból, Indonéziából és Kínából. -
3. Hogyan kereshetek egy adott terméket az üzletben?
Termék kereséshez használja a weboldal felső részén található kereső modult. Írja be a keresett információt, és ha a ezek megtalálhatók a weboldalon, megjelenik a kompatibilis eredmények listája. - 4. Jogi személy vagyok. Vásárolhatok?
Igen, a csakcipo (csakcipo.hu) tiszteletben tartja a jogi személyek megrendeléseit. Annak érdekében, hogy a céges adatokkal együtt megkapja a pénzügyi számlát, kérjük, adja meg azokat az adatokat, amelyeket a regisztrációkor vagy a rendelési folyamat során kérni fogjuk -
5. Hogyan tovább, ha azt szeretném, hogy a kézbesítés az ügyfélfiókomban megadottól eltérő címre történjen?
Ebben a helyzetben a rendelési folyamat során lehetősége van megadni a kívánt szállítási címnek megfelelő információkat. -
6. Elfelejtettem a fiókom jelszavát. Hogyan tovább?
Ha nem emlékszik fiókja jelszavára, használja a fiókba bejelentkezési oldalon található Elfelejtett jelszó helyreállítása lehetőséget. -
7. Mit tegyek, ha meg akarom változtatni a fiókom adatait?
A felhasználó fiók adatainak megváltoztatásához jelentkezzen be fiókjába, majd nyissa meg a Fiókfrissítés lehetőséget, amely a Saját fiók felületen található. -
8. Szükségem fiókra a vásárláshoz?
A webholdalon történő vásárláshoz létre kell hoznia egy felhasználói fiókot. Akkor is létrehozható, ha felvette a kívánt termékeket a Bevásárlókosárba. Ha nem sikerül, telefonon is rendelhet az oldalon megjelenő telefonszámokon. -
9. Módosíthatok egy leadott megrendelést?
Ha módosítani szeretné a megrendelést, kérjük, vegye fel velünk a kapcsolatot a weboldalon található űrlap segítségével. Kérjük, adja meg a megrendelés azonosítóját is, amelyet a Megrendelés állapota felületen talál. -
10. Megtudhatom a korábbi megrendeléseket illető információkat?
A weboldalon leadott megrendelések előzményeit a Rendelés állapota felületen tekintheti meg. -
11. Olyan terméket szeretnék vásárolni, amely nincs raktáron. Hogyan tovább?
Ha további információra van szüksége a termékek elérhetőségéről, kérjük, vegye fel velünk a kapcsolatot a weboldalon található űrlap segítségével vagy telefonon. -
12. További információkat szeretnék kapni, amelyek nem találhatók az oldalon. Hogyan tovább?
Ebben az esetben kérjük, lépjen velünk kapcsolatba a kapcsolatfelvételi űrlap segítségével vagy telefonon.